Over Mister Money | Contact
Home  
Vergelijken
- Spaarrente
- Hypotheekrente
- Geld lenen
- Creditcard
- Betaalrekeningen
Nieuws
- Belasting
- Verzekeren
- Hypotheken
- Sparen
- Lenen
- Pensioen
- Beleggen

Oplopende bankkosten wekt veel irritatie op bij klanten

Auteur: Redactie MisterMoney Maandag 17 Juli 2006
Consumenten van banken ergeren zich vooral aan de kosten en de jaarlijkse stijging hiervan voor bankdiensten. Dat meldt de Geldgids van De Consumentenbond.

Dat er zo over de kosten voor bankdiensten geklaagd wordt is opvallend te noemen. In Nederland zijn de servicekosten namelijk het laagst in heel Europa. Onlangs constateerde banken zelfs dat ze jaarlijks verlies lijden op het betalingsverkeer. Vooral particulieren zijn hier volgens de banken de oorzaak van.

Op de derde plaats van de irritatielijst van De Consumentenbond staat het bezuinigen op gratis afschriften. Vooral Fortisbank klanten klagen hierover. Consumenten van deze bank krijgen slechts eenmaal per kwartaal een (gratis) afschrift.

De Consumentenbond hield de enquÍte onder ruim 2500 mensen. Veertig procent van de ondervraagden ergert zich wel eens de banken.

Stem / voeg toe:

nujij.nl ekudos msn-reporter  delecious.com digg google 



Lees ook de volgende gerelateerde artikelen:
Schenken: hoe zit dat met de belasting?
OfficiŽle vrije dagen en verlof
Loonstrook 2014 - Uitleg en overzicht
Tips voor invullen van de aangifte
Loonstrook 2013


Extra mogelijkheden:
RSS feed
Gratis nieuwsbrief
Dossiers

Zoeken:
Vergelijken:
Berekenen:
Altijd het actuele financiŽle nieuws en rentes aangaande sparen, lenen, hypotheekrentes etc.?
Ja, hou mij op de hoogte.
 


Vergelijk hier de ziektekostenverzekeringen.
Ziektekostenverzekering vergelijken   
Heb je op dit moment een lening?
Ja Nee Weet ik niet